The Last Mobile Service & Training Centre မွ Software Trainer ကိုထက္ေဇာ္ ႏွင့္ေတြ႔ဆံုျခင္း
ေမး - မဂၤလာပါ အကိုေရ … ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ မဂၤလာပါ ခင္ဗ်ာ … ။
ေမး - ပထမဦးဆံုး အေနနဲ႔ အစ္ကို႔ရဲ႔ The Last Mobile Service & Training Centre တည္ေနရာနဲ႔ သင္တန္းေက်ာင္း အေၾကာင္းကို ေျပာျပေပးပါဦး ။
ေျဖ - သင္တန္းေက်ာင္းက တိုက္ (၁) ၊ အခန္း (၀၀၃) ၊ ပါရမီအိမ္ရာ ၊ (၁၆)ရပ္ကြက္ ၊ ရန္ကုန္ - အင္းစိန္ လမ္းမၾကီး ႏွင့္ ပါရမီလမ္းေထာင့္ (ဘုရားလမ္းမီးပြိဳင့္အနီးး) ၊လိႈင္ျမိဳ႔နယ္ ၊ ရန္ကုန္မွာပါ ။ ၀၉-၃၃-၈၀-၅၅၈၁ ၊ ၀၉-၃၃-၈၀-၅၅၉၁ ကို ဆက္သြယ္လို႔ ရသလို http://www.facebook.com/thelast2014 ဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔ Page ကေနတစ္ဆင့္လည္း ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သင္တန္း ကို 2014 ခုႏွစ္မွာ စတင္ဖြင့္ခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ အခ်ိန္ထိ သင္တန္းအပတ္စဥ္ (၆) ထိဖြင့္လွစ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္ ။
ေမး - အစ္ကို႔ရဲ႔ သင္တန္းမွာ သင္တန္းသားေတြကို သင္ၾကားေပးမႈ ပံုစံေတြကေရာ ဘယ္လိုေတြ ရွိပါလဲ ။
ေျဖ - ကၽြန္ေတာ္တို႔ သင္တန္းမွာ အဓိက အားျဖင့္ လက္ေတြ႔ပိုင္းကို ပိုၿပီး ဦးစားေပးသင္ၾကားေပးပါတယ္ ။
Software ပိုင္း အတြက္ Samsung , Sony , HTC , Huawei စတဲ့ Branded ဖုန္းေတြ အျပင္ကို ခု ေနာက္ပိုင္း ေရပန္းစား လူၾကိဳက္မ်ားလာတဲ့ Coolpad , Oppo , Hisense စတဲ့ ဖုန္း ေတြ အကုန္လံုး နဲ႔ တစ္ျခား နာမည္ မရွိတဲ့ တရုတ္ ဖုန္း China Phone Clone ေလးေတြ က အစ Firmware ျပန္တင္တာ ၊ Root ေဖာက္တာ ၊ ျမန္မာေဖာင့္ ထည့္တာေတြ အကုန္လံုး ကို အေသးစိတ္ သင္ၾကားေပးပါတယ္ … ။
Apple က ထုတ္တဲ့ iOS ပိုင္း အတြက္လည္း iPhone , iPod , iPad ေတြ အသံုးျပဳၿပီး ေနာက္ဆံုးေပၚ iPhone 6 , 6Plus ဖုန္းေတြ အထိ ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ ျပဳျပင္ႏိုင္ေအာင္ သင္ၾကားျပသေပးပါတယ္ … ။
ဖုန္း နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ သင္ခန္းစာေတြ အျပင္ Software Technician တစ္ေယာက္ အတြက္ လိုအပ္တဲ့ တစ္ျခားေသာ Computer နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ ဗဟုသုတ ေတြကိုလည္း အလ်င္းသင့္သလို ထည့္သြင္းသင္ၾကားေပးပါတယ္ …. ။ တစ္ျခား ေငြ၀င္ေပါက္ျဖစ္တဲ့ Facebook Account ဖြင့္တာ ၊ Lock ျဖည္တာ က အစ သင္ၾကား ေပးတာ ျဖစ္လို႔ သင္တန္းၿပီးတာနဲ႔ တစ္ျပိဳင္နက္ Software ကၽြမ္းက်င္ ပညာရွင္ တစ္ေယာက္ အျဖစ္ ရပ္တည္ေနႏိုင္ၿပီး အသက္ေမြး ၀မ္းေၾကာင္း ျပဳႏိုင္မွာပါ … ။
Hardware ပိုင္း အတြက္ကိုေတာ့ …. အဓိက Customer Service အပိုင္းကို အဓိက ထားသင္ၾကားေပးပါတယ္ … ။ သင္တန္း သင္ၾကားေနမႈ အျပင္ Service ဆိုင္ တစ္ဆိုင္မွာ မိမိ ကိုယ္တိုင္ အလုပ္၀င္ေနရသလို ခံစားရေအာင္ Customer Relationship ရရွိေအာင္ သင္ၾကားမႈေတြ ေပးပါတယ္ ။
ဥပမာ - Customer တစ္ေယာက္က ဖုန္း ျပင္ဖို႔ လာအပ္ၿပီ ဆိုပါစို႔ … ။ သူ႔ဖုန္းက မွန္ကြဲခ်င္ ကြဲေနမယ္ ၊ ဖုန္း ေျပာလို႔ မၾကားရတာလည္း ေနမယ္ ၊ ဒါမွ မဟုတ္ ပါ၀ါ လံုး၀ မလာတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္ … ။ အဲ့လို Error အမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖစ္လို႔ လာေရာက္ ျပဳျပင္တဲ့ ဖုန္း ေတြ အတြက္ လိုအပ္တဲ့ Power IC , EMMC , Touch , LCD , Earpiece , Mic အစရွိတဲ့ အစိတ္အပိုင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးအတြက္ လိုအပ္တဲ့ Spare Parts ပစၥည္းေတြကို … Spare Parts ဆိုင္ကို ကိုယ္တိုင္ ကိုယ္က်သြားေရာက္ စမ္းသပ္ ၀ယ္ယူရမွာပါ … ။ ကိုယ္ Service ျပဳလုပ္တဲ့ ဖုန္း အတြက္ Customer နဲ႔လည္း တိုက္ရိုက္ ေျပာဆို ဆက္ဆံရင္း ဘယ္ Error ကို ဘယ္လို လက္ခ ေတာင္းယူပံု ေတာင္းယူနည္းက အစ တစ္ခါတည္း သင္ၾကား တတ္ေျမာက္ေစမွာပါ … ။
အ့ဲဒါေၾကာင့္ သင္တန္း ၿပီးေျမာက္ၿပီး On Job Training အတြက္ အခ်ိန္ ထပ္မံ ေပးစရာ မလိုေတာ့ပဲ သင္တန္းကာလ ၁ လခြဲ အတြင္းမွာပဲ … အားလံုးကို သင္ယူတတ္ေျမာက္ေစႏိုင္ပါတယ္ ။
ေမး - အဲ့ဒါဆို သင္တန္းကာလ အတြင္းမွာကိုပဲ Customer ကို ဗဟိုျပဳၿပီး သင္တန္းသား အားလံုးကို လက္ေတြ႔ပိုင္းေတြပဲ တစ္ခါတည္း သင္ၾကားေပးတဲ့ သေဘာေပ့ါ … ။
ေျဖ - ဟုတ္ပါတယ္ … ။ အဲ့ဒီ သေဘာပါပဲ …. ။ အဓိက က သင္တန္းသားေတြ ကို သင္တန္းၿပီးတာနဲ႔ တစ္ျပိဳင္နက္ ဆိုင္ျပန္ဖြင့္ေစခ်င္လို႔ ၊ Technician တစ္ေယာက္ အျဖစ္ ရပ္တည္ႏိုင္ေစဖို႔ပါ …. ။
ေမး - ဟုတ္ကဲ့ .. ။ သင္တန္းကာလ နဲ႔ သင္တန္းေၾကး အတြက္ကိုလည္း သိခ်င္ပါတယ္ ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ ။ သင္တန္းေၾကး အေနနဲ႔ Software ပိုင္းအတြက္ ၂ သိန္း ၊ Hardware ပိုင္းအတြက္ ၃ သိန္း ၊ ႏွစ္မ်ိဳးေပါင္း ၅ သိန္း က်သင့္မွာပါ ။ အဓိက သင္တန္းကာလ အေနနဲ႔ တစ္လခြဲသာ ၾကာျမင့္မွာပါ ။
ဒါေပမဲ့ Software ပိုင္းအတြက္ Computer Basic ပါ စတင္ သင္ၾကားေပးတာေၾကာင့္ Computer အေျခခံ မရွိတဲ့ သူေတြ အတြက္ကေတာ့ ရက္နည္းနည္း ပိုေပးရပါလိမ့္မယ္ … ။ အနည္းဆံုး ၂ လေလာက္ ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။
ေမး - နယ္က တက္မဲ့ သူေတြ အတြက္ကိုေရာ ေနစရာ အေဆာင္ စီစဥ္ထားရွိေပးလား ဆိုတာလဲ ေျပာျပေပးပါဦး ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ … ။ Software , Hardware ၂ မိ်ဳးေပါင္း တက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေနစရာ အေဆာင္ကို အခမဲ့ စီစဥ္ေပးပါတယ္ … ။
ေမး - သင္တန္းၿပီးဆံုးသြားတဲ့ သင္တန္းသားေတြ ကို ဘယ္လို ဆက္လက္ ပံ့ပိုးလဲ ဆိုတာလည္း သိခ်င္ပါတယ္။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ ။ သင္တန္းၿပီးဆံုးသြားတဲ့ သင္တန္းသားေတြ အတြက္ Software ျပဳျပင္ရမွာ လိုအပ္တ့ဲ Data ေတြကို ပံ့ပိုးေပးပါတယ္ ။ အသစ္ထြက္ Data ေတြ အတြက္လည္း သင္တန္းမွာ အခ်ိန္မေရြး လာေရာက္ ယူႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္ ထားရွိေပးပါတယ္ ။ အေတြ႔အၾကံဳ ထပ္မံ ယူခ်င္တဲ့ သင္တန္းသားေတြ အတြက္ကိုေတာ့ Service Room တစ္ခု သီးသန္႔ စီစဥ္ေပးထားၿပီး ဆိုင္မွာ လာအပ္တ့ဲ ဖုန္းေတြ အကုန္လံုးကို ထပ္မံ ျပဳျပင္ေစပါတယ္ ။ ( အဲ့အခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ အေဆာင္ ေနရာ က ကိုယ့္အစီနဲ႔ ကိုယ္ေနရပါမယ္ ) ။ ဆိုင္ျပန္ဖြင့္ခ်င္တဲ့ သင္တန္းသားေတြ အတြက္ကိုလည္း ဆိုင္တစ္ဆိုင္ ဖြင့္ရမွာ လိုအပ္တဲ့ Hardware သံုး ပစၥည္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ လိုက္ၿပီး ၀ယ္ယူမႈေတြလည္း ျပဳလုပ္ေပး ပါတယ္ ။
ေမး - ဟုတ္ကဲ့ .. ။ အဲ့ဒါဆို အနီးဆံုး ေနာက္ထပ္ တန္းခြဲေတြ ဘယ္ေတာ့ စမလဲ သိခ်င္ပါတယ္ ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ … ။ ဒီလ ၆ လပိုင္းထဲမွာပဲ ၂၅ ရက္ေန႔ ကို သင္တန္း အပတ္စဥ္ (၇) ရဲ႔ Class A ကို စဖို႔ ရွိပါတယ္ ။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ Class A က လူျပည့္ခါ နီးပါၿပီ ။ Class A မမွီလိုက္တဲ့ သူေတြ အတြက္လည္း Class B ကို ၇ လပိုင္း ၂ ရက္ေန႔မွာ ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ သင္ၾကားေပးမွာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ အပတ္စဥ္ (၇) မလြတ္ေစဖို႔ အတြက္ အျမန္ဆံုး စာရင္း ေပး အပ္ႏွံမွပဲ စိတ္ခ်ရေတာ့မွာပါ …. ။
ေမး - အဲ့ဒါဆို အကို႔ အေနနဲ႔ ဒီ မိုဘိုင္းဖုန္း ျပဳျပင္ သင္တန္းေတြကို တက္ေရာက္မဲ့ ေက်ာင္းသားေတြ အတြက္ ဘာမ်ား ျဖည့္စြက္ ေျပာၾကားခ်င္ပါသလဲ ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ … ။ အဓိက က ေတာ့ ဒီ သင္တန္းေတြကို တက္ေတာ့မယ္ဆိုတာနဲ႔ အရင္ဆံုး စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ပါ … ။ ကို႔မိဘ ၊ ကို႔ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမ က ဒါမွ မဟုတ္ တစ္ျခား တစ္ေယာက္ေယာက္က မင္း ဒီသင္တန္းသြားတက္ ကို တက္ရမယ္ ဆိုၿပီး ဖိအားေပးၿပီး တက္ခိုင္းတာမ်ိး မျဖစ္ပါေစနဲ႔ … ။
ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ၀ါသနာပါပါေစ ။ ၿပီးရင္ေတာ့ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ စဥ္းစားပါ ။ ငါ ဘယ္လို အေနအထားမ်ိဳးနဲ႔ ေရွ႔ဆက္ၿပီး ဘ၀ ကို ရပ္တည္မယ္ဆိုတာပါ … ။ ေပးလိုက္ရတ့ဲ သင္တန္းေၾကးနဲ႔ တန္ေအာင္ ဆရာေတြ ဆီက ငါ ဘယ္လိုမ်ိဳး ပညာေတြ ယူမလဲ ဆိုတာကိုပဲ အခ်ိန္ျပည့္ ေခါင္းထဲမွာ ေတြးေနပါ …။ သင္တန္း ပံုမွန္ တက္ၿပီး တစ္ေန႔ စာ တစ္ေန႔ ပံုမွန္ လုပ္ပါ …. ။
ဘယ္သင္တန္း မဆို အခ်ိန္ တစ္လ ခြဲ ၊ ၂ လေလာက္ အတြင္းမွာ အပ္ခ်ေလာင္း ဆိုၿပီး ေတာ့ ဆရာၾကီး ျဖစ္ေအာင္ မလုပ္ေပးႏိုင္ပါဘူး … ။ မိမိ ကိုယ္တိုင္ ၀ါသနာပါၿပီး ၾကိဳးစား လုပ္ကိုင္ဖို႔လည္း လိုအပ္ပါတယ္ … ။ အသစ္ထြက္တဲ့ Error ေတြ အတြက္ကိုလည္း အၿမဲ မ်က္ေျခ မျပတ္ ေလ့လာေနရပါမယ္ … ။ အ့ဲဒါဆိုရင္ေတာ့ … ကိုယ္ လိုခ်င္တဲ့ ပန္းတိုင္ ျဖစ္တဲ့ ဆိုင္ဖြင့္ရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ၊ Technician တစ္ေယာက္ အျဖစ္ ရပ္တည္ မယ္ ဆိုရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ … ေခါင္းေမာ့ ရင္ေကာ့ စြာနဲ႔ အမ်ားအလယ္မွာ ရပ္တည္ေနႏိုင္ပါလိမ့္မယ္ … ။
ေမး - ဟုတ္ကဲ့ … ။ အခုလို ျပည့္ျပည့္စံုစံု နဲ႔ သိလိုသမွ် ကို ေျဖၾကားေပးတဲ့ အတြက္ ကိုထက္ေဇာ္ကို ေက်းဇူး အမ်ားၾကီး တင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ … ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ … ။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေက်းဇူး အမ်ားၾကီး တင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ … ။
ေမး - မဂၤလာပါ အကိုေရ … ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ မဂၤလာပါ ခင္ဗ်ာ … ။
ေမး - ပထမဦးဆံုး အေနနဲ႔ အစ္ကို႔ရဲ႔ The Last Mobile Service & Training Centre တည္ေနရာနဲ႔ သင္တန္းေက်ာင္း အေၾကာင္းကို ေျပာျပေပးပါဦး ။
ေျဖ - သင္တန္းေက်ာင္းက တိုက္ (၁) ၊ အခန္း (၀၀၃) ၊ ပါရမီအိမ္ရာ ၊ (၁၆)ရပ္ကြက္ ၊ ရန္ကုန္ - အင္းစိန္ လမ္းမၾကီး ႏွင့္ ပါရမီလမ္းေထာင့္ (ဘုရားလမ္းမီးပြိဳင့္အနီးး) ၊လိႈင္ျမိဳ႔နယ္ ၊ ရန္ကုန္မွာပါ ။ ၀၉-၃၃-၈၀-၅၅၈၁ ၊ ၀၉-၃၃-၈၀-၅၅၉၁ ကို ဆက္သြယ္လို႔ ရသလို http://www.facebook.com/thelast2014 ဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ရဲ႔ Page ကေနတစ္ဆင့္လည္း ဆက္သြယ္ႏိုင္ပါတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ သင္တန္း ကို 2014 ခုႏွစ္မွာ စတင္ဖြင့္ခဲ့တာ ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိ အခ်ိန္ထိ သင္တန္းအပတ္စဥ္ (၆) ထိဖြင့္လွစ္ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္ ။
ေမး - အစ္ကို႔ရဲ႔ သင္တန္းမွာ သင္တန္းသားေတြကို သင္ၾကားေပးမႈ ပံုစံေတြကေရာ ဘယ္လိုေတြ ရွိပါလဲ ။
ေျဖ - ကၽြန္ေတာ္တို႔ သင္တန္းမွာ အဓိက အားျဖင့္ လက္ေတြ႔ပိုင္းကို ပိုၿပီး ဦးစားေပးသင္ၾကားေပးပါတယ္ ။
Software ပိုင္း အတြက္ Samsung , Sony , HTC , Huawei စတဲ့ Branded ဖုန္းေတြ အျပင္ကို ခု ေနာက္ပိုင္း ေရပန္းစား လူၾကိဳက္မ်ားလာတဲ့ Coolpad , Oppo , Hisense စတဲ့ ဖုန္း ေတြ အကုန္လံုး နဲ႔ တစ္ျခား နာမည္ မရွိတဲ့ တရုတ္ ဖုန္း China Phone Clone ေလးေတြ က အစ Firmware ျပန္တင္တာ ၊ Root ေဖာက္တာ ၊ ျမန္မာေဖာင့္ ထည့္တာေတြ အကုန္လံုး ကို အေသးစိတ္ သင္ၾကားေပးပါတယ္ … ။
Apple က ထုတ္တဲ့ iOS ပိုင္း အတြက္လည္း iPhone , iPod , iPad ေတြ အသံုးျပဳၿပီး ေနာက္ဆံုးေပၚ iPhone 6 , 6Plus ဖုန္းေတြ အထိ ကၽြမ္းကၽြမ္းက်င္က်င္ ျပဳျပင္ႏိုင္ေအာင္ သင္ၾကားျပသေပးပါတယ္ … ။
ဖုန္း နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ သင္ခန္းစာေတြ အျပင္ Software Technician တစ္ေယာက္ အတြက္ လိုအပ္တဲ့ တစ္ျခားေသာ Computer နဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ ဗဟုသုတ ေတြကိုလည္း အလ်င္းသင့္သလို ထည့္သြင္းသင္ၾကားေပးပါတယ္ …. ။ တစ္ျခား ေငြ၀င္ေပါက္ျဖစ္တဲ့ Facebook Account ဖြင့္တာ ၊ Lock ျဖည္တာ က အစ သင္ၾကား ေပးတာ ျဖစ္လို႔ သင္တန္းၿပီးတာနဲ႔ တစ္ျပိဳင္နက္ Software ကၽြမ္းက်င္ ပညာရွင္ တစ္ေယာက္ အျဖစ္ ရပ္တည္ေနႏိုင္ၿပီး အသက္ေမြး ၀မ္းေၾကာင္း ျပဳႏိုင္မွာပါ … ။
Hardware ပိုင္း အတြက္ကိုေတာ့ …. အဓိက Customer Service အပိုင္းကို အဓိက ထားသင္ၾကားေပးပါတယ္ … ။ သင္တန္း သင္ၾကားေနမႈ အျပင္ Service ဆိုင္ တစ္ဆိုင္မွာ မိမိ ကိုယ္တိုင္ အလုပ္၀င္ေနရသလို ခံစားရေအာင္ Customer Relationship ရရွိေအာင္ သင္ၾကားမႈေတြ ေပးပါတယ္ ။
ဥပမာ - Customer တစ္ေယာက္က ဖုန္း ျပင္ဖို႔ လာအပ္ၿပီ ဆိုပါစို႔ … ။ သူ႔ဖုန္းက မွန္ကြဲခ်င္ ကြဲေနမယ္ ၊ ဖုန္း ေျပာလို႔ မၾကားရတာလည္း ေနမယ္ ၊ ဒါမွ မဟုတ္ ပါ၀ါ လံုး၀ မလာတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္ … ။ အဲ့လို Error အမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖစ္လို႔ လာေရာက္ ျပဳျပင္တဲ့ ဖုန္း ေတြ အတြက္ လိုအပ္တဲ့ Power IC , EMMC , Touch , LCD , Earpiece , Mic အစရွိတဲ့ အစိတ္အပိုင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးအတြက္ လိုအပ္တဲ့ Spare Parts ပစၥည္းေတြကို … Spare Parts ဆိုင္ကို ကိုယ္တိုင္ ကိုယ္က်သြားေရာက္ စမ္းသပ္ ၀ယ္ယူရမွာပါ … ။ ကိုယ္ Service ျပဳလုပ္တဲ့ ဖုန္း အတြက္ Customer နဲ႔လည္း တိုက္ရိုက္ ေျပာဆို ဆက္ဆံရင္း ဘယ္ Error ကို ဘယ္လို လက္ခ ေတာင္းယူပံု ေတာင္းယူနည္းက အစ တစ္ခါတည္း သင္ၾကား တတ္ေျမာက္ေစမွာပါ … ။
အ့ဲဒါေၾကာင့္ သင္တန္း ၿပီးေျမာက္ၿပီး On Job Training အတြက္ အခ်ိန္ ထပ္မံ ေပးစရာ မလိုေတာ့ပဲ သင္တန္းကာလ ၁ လခြဲ အတြင္းမွာပဲ … အားလံုးကို သင္ယူတတ္ေျမာက္ေစႏိုင္ပါတယ္ ။
ေမး - အဲ့ဒါဆို သင္တန္းကာလ အတြင္းမွာကိုပဲ Customer ကို ဗဟိုျပဳၿပီး သင္တန္းသား အားလံုးကို လက္ေတြ႔ပိုင္းေတြပဲ တစ္ခါတည္း သင္ၾကားေပးတဲ့ သေဘာေပ့ါ … ။
ေျဖ - ဟုတ္ပါတယ္ … ။ အဲ့ဒီ သေဘာပါပဲ …. ။ အဓိက က သင္တန္းသားေတြ ကို သင္တန္းၿပီးတာနဲ႔ တစ္ျပိဳင္နက္ ဆိုင္ျပန္ဖြင့္ေစခ်င္လို႔ ၊ Technician တစ္ေယာက္ အျဖစ္ ရပ္တည္ႏိုင္ေစဖို႔ပါ …. ။
ေမး - ဟုတ္ကဲ့ .. ။ သင္တန္းကာလ နဲ႔ သင္တန္းေၾကး အတြက္ကိုလည္း သိခ်င္ပါတယ္ ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ ။ သင္တန္းေၾကး အေနနဲ႔ Software ပိုင္းအတြက္ ၂ သိန္း ၊ Hardware ပိုင္းအတြက္ ၃ သိန္း ၊ ႏွစ္မ်ိဳးေပါင္း ၅ သိန္း က်သင့္မွာပါ ။ အဓိက သင္တန္းကာလ အေနနဲ႔ တစ္လခြဲသာ ၾကာျမင့္မွာပါ ။
ဒါေပမဲ့ Software ပိုင္းအတြက္ Computer Basic ပါ စတင္ သင္ၾကားေပးတာေၾကာင့္ Computer အေျခခံ မရွိတဲ့ သူေတြ အတြက္ကေတာ့ ရက္နည္းနည္း ပိုေပးရပါလိမ့္မယ္ … ။ အနည္းဆံုး ၂ လေလာက္ ျဖစ္သြားပါလိမ့္မယ္။
ေမး - နယ္က တက္မဲ့ သူေတြ အတြက္ကိုေရာ ေနစရာ အေဆာင္ စီစဥ္ထားရွိေပးလား ဆိုတာလဲ ေျပာျပေပးပါဦး ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ … ။ Software , Hardware ၂ မိ်ဳးေပါင္း တက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေနစရာ အေဆာင္ကို အခမဲ့ စီစဥ္ေပးပါတယ္ … ။
ေမး - သင္တန္းၿပီးဆံုးသြားတဲ့ သင္တန္းသားေတြ ကို ဘယ္လို ဆက္လက္ ပံ့ပိုးလဲ ဆိုတာလည္း သိခ်င္ပါတယ္။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ ။ သင္တန္းၿပီးဆံုးသြားတဲ့ သင္တန္းသားေတြ အတြက္ Software ျပဳျပင္ရမွာ လိုအပ္တ့ဲ Data ေတြကို ပံ့ပိုးေပးပါတယ္ ။ အသစ္ထြက္ Data ေတြ အတြက္လည္း သင္တန္းမွာ အခ်ိန္မေရြး လာေရာက္ ယူႏိုင္ေအာင္ စီစဥ္ ထားရွိေပးပါတယ္ ။ အေတြ႔အၾကံဳ ထပ္မံ ယူခ်င္တဲ့ သင္တန္းသားေတြ အတြက္ကိုေတာ့ Service Room တစ္ခု သီးသန္႔ စီစဥ္ေပးထားၿပီး ဆိုင္မွာ လာအပ္တ့ဲ ဖုန္းေတြ အကုန္လံုးကို ထပ္မံ ျပဳျပင္ေစပါတယ္ ။ ( အဲ့အခ်ိန္က်ရင္ေတာ့ အေဆာင္ ေနရာ က ကိုယ့္အစီနဲ႔ ကိုယ္ေနရပါမယ္ ) ။ ဆိုင္ျပန္ဖြင့္ခ်င္တဲ့ သင္တန္းသားေတြ အတြက္ကိုလည္း ဆိုင္တစ္ဆိုင္ ဖြင့္ရမွာ လိုအပ္တဲ့ Hardware သံုး ပစၥည္းေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ကိုယ္တိုင္ လိုက္ၿပီး ၀ယ္ယူမႈေတြလည္း ျပဳလုပ္ေပး ပါတယ္ ။
ေမး - ဟုတ္ကဲ့ .. ။ အဲ့ဒါဆို အနီးဆံုး ေနာက္ထပ္ တန္းခြဲေတြ ဘယ္ေတာ့ စမလဲ သိခ်င္ပါတယ္ ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ … ။ ဒီလ ၆ လပိုင္းထဲမွာပဲ ၂၅ ရက္ေန႔ ကို သင္တန္း အပတ္စဥ္ (၇) ရဲ႔ Class A ကို စဖို႔ ရွိပါတယ္ ။ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ Class A က လူျပည့္ခါ နီးပါၿပီ ။ Class A မမွီလိုက္တဲ့ သူေတြ အတြက္လည္း Class B ကို ၇ လပိုင္း ၂ ရက္ေန႔မွာ ထပ္မံ ဖြင့္လွစ္ သင္ၾကားေပးမွာ ျဖစ္တာေၾကာင့္ အပတ္စဥ္ (၇) မလြတ္ေစဖို႔ အတြက္ အျမန္ဆံုး စာရင္း ေပး အပ္ႏွံမွပဲ စိတ္ခ်ရေတာ့မွာပါ …. ။
ေမး - အဲ့ဒါဆို အကို႔ အေနနဲ႔ ဒီ မိုဘိုင္းဖုန္း ျပဳျပင္ သင္တန္းေတြကို တက္ေရာက္မဲ့ ေက်ာင္းသားေတြ အတြက္ ဘာမ်ား ျဖည့္စြက္ ေျပာၾကားခ်င္ပါသလဲ ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ … ။ အဓိက က ေတာ့ ဒီ သင္တန္းေတြကို တက္ေတာ့မယ္ဆိုတာနဲ႔ အရင္ဆံုး စဥ္းစားဆံုးျဖတ္ပါ … ။ ကို႔မိဘ ၊ ကို႔ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမ က ဒါမွ မဟုတ္ တစ္ျခား တစ္ေယာက္ေယာက္က မင္း ဒီသင္တန္းသြားတက္ ကို တက္ရမယ္ ဆိုၿပီး ဖိအားေပးၿပီး တက္ခိုင္းတာမ်ိး မျဖစ္ပါေစနဲ႔ … ။
ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ ၀ါသနာပါပါေစ ။ ၿပီးရင္ေတာ့ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ စဥ္းစားပါ ။ ငါ ဘယ္လို အေနအထားမ်ိဳးနဲ႔ ေရွ႔ဆက္ၿပီး ဘ၀ ကို ရပ္တည္မယ္ဆိုတာပါ … ။ ေပးလိုက္ရတ့ဲ သင္တန္းေၾကးနဲ႔ တန္ေအာင္ ဆရာေတြ ဆီက ငါ ဘယ္လိုမ်ိဳး ပညာေတြ ယူမလဲ ဆိုတာကိုပဲ အခ်ိန္ျပည့္ ေခါင္းထဲမွာ ေတြးေနပါ …။ သင္တန္း ပံုမွန္ တက္ၿပီး တစ္ေန႔ စာ တစ္ေန႔ ပံုမွန္ လုပ္ပါ …. ။
ဘယ္သင္တန္း မဆို အခ်ိန္ တစ္လ ခြဲ ၊ ၂ လေလာက္ အတြင္းမွာ အပ္ခ်ေလာင္း ဆိုၿပီး ေတာ့ ဆရာၾကီး ျဖစ္ေအာင္ မလုပ္ေပးႏိုင္ပါဘူး … ။ မိမိ ကိုယ္တိုင္ ၀ါသနာပါၿပီး ၾကိဳးစား လုပ္ကိုင္ဖို႔လည္း လိုအပ္ပါတယ္ … ။ အသစ္ထြက္တဲ့ Error ေတြ အတြက္ကိုလည္း အၿမဲ မ်က္ေျခ မျပတ္ ေလ့လာေနရပါမယ္ … ။ အ့ဲဒါဆိုရင္ေတာ့ … ကိုယ္ လိုခ်င္တဲ့ ပန္းတိုင္ ျဖစ္တဲ့ ဆိုင္ဖြင့္ရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ၊ Technician တစ္ေယာက္ အျဖစ္ ရပ္တည္ မယ္ ဆိုရင္ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ … ေခါင္းေမာ့ ရင္ေကာ့ စြာနဲ႔ အမ်ားအလယ္မွာ ရပ္တည္ေနႏိုင္ပါလိမ့္မယ္ … ။
ေမး - ဟုတ္ကဲ့ … ။ အခုလို ျပည့္ျပည့္စံုစံု နဲ႔ သိလိုသမွ် ကို ေျဖၾကားေပးတဲ့ အတြက္ ကိုထက္ေဇာ္ကို ေက်းဇူး အမ်ားၾကီး တင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ … ။
ေျဖ - ဟုတ္ကဲ့ … ။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း ေက်းဇူး အမ်ားၾကီး တင္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ … ။
0 comments:
Post a Comment